fredag 1. oktober 2010

Husk å vis at du er glad i dine medmennesker:D

Ikke alltid like lett å vite hva man skal si, men ordene: jeg er glad i deg og du er et menneske som betyr mye for meg er noe som alltid varmer:) husk å fortell de som betyr noe for deg at du er glad i de, og vis at du mener det du sier :) er det noe som er viktig her i livet så er det venner og familie :)
Jeg er veldig glad i mine venner og den familien jeg har vært så heldig å få:D 
Jeg føler personlig at ingenting er som å få stille opp for noen man er glad i og vil vise at man er glad for at man har dem i sitt liv:)
Livet mitt ville ikke blitt det samme uten dere og jeg kommer alltid til å sette stor pris på dere og håper dere setter pris på meg :)

GOD NATT!!!

1 kommentar:

  1. Setter veldig pris på deg vennen, du er en fantastisk god venninne :D

    SvarSlett